Miele W1713

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele W1713 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

niek2010 12-02-2010
Geschreven voor: Miele W1713

ik heb de miele w1713 anderhalfjaar en hij bevalt mij prima alleen bij centifugereren maakt hij veel lawaai maar daar ben ik all aan gewent hier voor heb ik een zanussi gehad en die ging all na 5 jaar stuk

Ferdi1953 12-05-2009
Geschreven voor: Miele W1713

Mijn vorige wasmachine heeft het begeven na 27 jaar, dat was een AEG Lavamat.
Heb nu gekozen voor de Miele W1713 omdat ik de vormgeving mooi vind, het oog wil ook wat.
Heb deze machine nu 3 weken en ben er erg tevreden over, makelijk in bediening en geruisloos ook het centrifugeren.
Heb ook de extra verzekering erbij gedaan want deze wasachine moet ook weer lang meegaan en heb daar wel vertrouwen in, alles ziet er zeer solide uit.

erwinastrid 01-01-2009
Geschreven voor: Miele W1713

sinds 2 weken eigenaar van de w1713 en ben er zeer tevreden over. 't is wel een loodzwaar ding om naar zolder te tillen. (voorlopig maar niet verhuizen dus...)

johnb 09-08-2008
Geschreven voor: Miele W1713

Sinds enkele dagen de V1813 WPS in bezit (=hetzelde als de W 1713, maar dan met waterstop).
Gemakkelijke bediening (gebruiksaanwijzing is erg duidelijk), stil (ook bij het centrifugeren), goede wasresultaten.
Display is gemakkelijk af te lezen en erg handig.
Grote vulopening. Duurzaamheid een 10 gegeven, gezien de ervaringen met Miele.
Aanvullende gararantie van 8 jaar bijgekocht voor € 155,90 (incl. poliskosten). Welke wasmachinefabrikant durft 10 jaar garantie te geven?

Berend Jansen 05-07-2008
Geschreven voor: Miele W1713

Sinds een paar dagen deze machine in bezit als vervanging van een 10 jaar oude Bauknecht. Deze machine, ooit Beste Koop bij de Consumentenbond, beviel maar matig, want nogal storingsgevoelig. Dus daarom wat meer geld uitgetrokken voor de Miele.
Eerste indrukken na een paar keer gebruik: redelijk stil tijdens wassen, wat rumoeriger bij centrifugeren. Erg stabiel.
Was- en droogresultaten lijken prima.
Ben benieuwd of deze het langer volhoud.

Overigens gewoon bij de vakhandel aangeschaft voor minder geld dan de laagste internetaanbieder inclusief verzendkosten.

AMH1 17-04-2008
Geschreven voor: Miele W1713

Na 7,5 jaar een Candy en daarvoor 7,5 jaar een AEG , nu een Miele aangeschaft.

Machine bevalt goed en is eenvoudig te bedienen, was komt er met deze 1300 toeren machine voldoende droog uit en het centriguren is in vergelijking met de Candy aanzienlijk stiller.

Tevens 8 jaar extra garantie bijgekocht , dus voorlopig ga ik er vanuit nog jaren zorgeloos met deze machine te kunnen wassen.

De duurzaamheid voorlopig met een 10 beoordeelt ,afgaande op de reputatie van Miele , maar dat zal de tijd moeten leren.

Margine 15-05-2007
Geschreven voor: Miele W1713

Dit is onze eerste Miele en hun slogan: Miele, er is geen betere, is zeer zeker waar.
Het wasresultaat is zeer goed. Deze machine verbruikt meer dan de helft minder aan water, dan onze vorige wasmachine.
Het digitaal display ziet er heel goed uit en is gemakkelijke te bedienen. Je hebt de keuze uit 10 voorgeprogrammeerde programma's. Ook is er keuze uit de programma's: kort, voorwas en extra water.
De temperatuur en toerental kan ook naar behoefte worden aangepast.
De resterende wasduur wordt op het paneel aangegeven. Ook bied Miele voor niet veel geld 10 jaar extra volledige garantie( inclusief monteur en onderdelen)
Het design ziet er heel goed uit en wij zijn meer dan dik tevreden en hebben geen spijt van onze keuze.